AITA omdat ik bewust met mijn auto schade aan iemand anders aanreed?

Teun

Administrator

TL;DR: Ik ging met de auto naar m'n werk, maar ik reed bewust een wielrenner aan. Hij deed namelijk geirriteerd tegen mij, en ik dus ook tegen hem. Kom op zeg, die vent denkt echt dat hij het recht heeft zich 'zielig te voelen'. Ik vind het nogal elitair, maar goed.

Afgelopen dinsdagochtend. Ik herinner het me nog goed. Ik pakte de auto, ging naar het werk. Onderwerg zag ik vanuit mijn rechterooghoek een elitaire wielrenner bizarre taal uit te slaan tegen mij. Tenminste, dat is wat ik ervoer. Ik was het spuugzat met die vent en gaf dus een slinger naar rechts waardoor de auto zijn fiets raakte. Hij 'kapseisde' en ging te pletter, wat resulteerde in puur leedvermaak aan mijn kant. Want: zeg nou zelf, wie de bal kaatst, krijgt 'm ook terug, niet? Maar goed.

In ieder geval heeft de beste man de politie ter plekke gebeld en op dat moment was ik aan het twijfelen óf ik nu een klootzak was of niet. Wat vindt ForumDirect?

Ik hoor het!

Jan 09, 2020 12:07:40 PM modified at Jan 17, 2020 2:02:10 PM

Teun

Administrator

Nee, dat ben je niet. Het is immers de wielrenner zijn schuld dat je hem raakte.

NTA.

Jan 16, 2020 10:35:42 AM

Teun

Administrator

Goed. Topic gesloten 🔑. Wat een onzin dit.

Jan 17, 2020 8:57:03 AM

Teun

Administrator

Topic heropend op verzoek van TS.

Jan 17, 2020 11:40:34 AM

Teun

Administrator

safafafsafsafsafafafafsafsfsafsa

Feb 19, 2020 3:48:33 PM

Add Post

Please log in or create an account to participate in this discussion.